Hej hej!

Idag var jag på pay &jump,  det började inte bra... Men slutade kanon! Jag hoppas ni har haft en toppen lördag hittills och kommer ha en fortsatt! Dethar jag.. Jag va ute och tog en mysig promenad med mamma och min andra kämpe❤️ Så glad över att jag har så fina ponnysar! Det är nog ingen som tycker att dom är perfekt, men för mig är dom det och den dagen jag ska lämna ifrån mig dom till någon annan och gå över på storhäst så kommer det bli tomt innombords... Dom betyder mycket. Liksom inget snack om saken.
Jag får mycket frågor om ridning av andras hästar nu och jobb osv.. Får la se vad som händer, jag njuter för stunden av livet. Man vet aldrig hur länge det varar.
Saknar fina vänner speciellt mina onormala kvällar med elinpelin älsklingen❤️😞 ha det så bra! 





Kommentera här: