Höstmys!

Älskar hösten, många hatar den men älskar alla mysiga kläder, och fina är dom med! Men framförallt den fina naturen, tror inte det finns något bättre än att rida ut en solig höstdag! Imorgon blir det pay & jump i tranemo med fina killen! Hoppade i torsdags, då kändes han riktigt riktigt fin!! Så det ska bli bra.
Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag, praoar i två veckor och en utav dessa veckor har gått nu, slutat 18.00 varje dag och rida efter det! Lagom trött...
Jag fick ett sms av pappa att jag skulle gå köpa ett pat uggisar, gissa om jag blev glad?! JA... Men sedan bestämde jag mig för att lägga så mycket pengar på saker som jag kan använda mer än en vinter eller två... Fett onödigt! Fina är dom! Sjukt fina! Men jag hade tex. Haft mer nytta av ett lite dyrare träns i några år framöver😍👌 vi får se vad det blir, men i te Uggs iaf big NO! (Bara min åsikt så ta inte åt er om ni inte tycker så :)!  ) dom uggsen jag skulle köpt om inte det va fett onödigt!









Någon utav dessa blir det om det blir ett prisvärt träns, kankse bara blir kläder rakt av och något täcke ist😊 återstår och se! Baj baj bananpaj hörs imorgon!😗

Kommentera här: